29.25 грн.
30.92 грн.
6°С

Всеукраїнські новини

“Умисний обман”: пасажир звинуватив “Укрзалізницю” у шахрайстві при продажу квитків

У компанії на претензії відповіли.

Пасажир “Укрзалізниці” запідозрив компанію в “замаскованому шахрайстві”, жертвою якого можна стати при купівлі квитків через офіційний сайт перевізника.

Про це Андрій Маркоф написав на своїй сторінці в Facebook.

“Коли клієнт на вашому сайті обирає квитки з водою або з обідом вартість безпосередньо води або обіду взагалі не вказується. І коли прибираєш прапорець або відзначаєш прапорцем воду (яка чомусь стоїть відразу? Не безкоштовно ж!), то ціна не змінюється і створюється переконливе враження, що воду включено безкоштовно. І абсолютно можна не помітити як вже тільки в самому кінці, при формуванні розрахункового документа сума стала більше. Виглядає як умисний обман”, – написав він.

Представник перевізника у відповідь написав, що при оформленні квитків на сайті їх вартість вказана без додаткових послуг (покупки напоїв або харчування). Пасажир, знімаючи галочку, відмовляється від покупки.

“Вартість квитка з придбаними напоями змінюється в кошику, де ви можете перевірити всю інформацію по проїзному документу до оплати й відмовитися від оформлення”, – написав співробітник УЗ.

“Законодавство вивчіть і покажіть це юристам. Вони розкажуть який штраф за такі жарти”, – відповів перевізнику пасажир.

Плітки Ua