26.29 грн.
30.58 грн.
4°С

Всеукраїнські новини

Гроші списав, готівку не видав. Українці скаржаться на масовий збій у роботі банкоматів “ПриватБанку”

Українці стали частіше скаржитися на перебої в роботі банкоматів “ПриватБанку”. За вчорашній день, 12 жовтня, на фінансових форумах з’явилося відразу кілька заяв про “крадіжку грошей” в цих апаратах. З рахунку списується одна сума, а фактично готівкою видається інша-менша.

“Банкомати” ПриватБанку ” крадуть гроші. Будьте всі дуже уважні, коли знімаєте. Обов’язково перераховувати, а то потім можете недорахуватися немаленькою суми. Мене банкомат “Привату” сьогодні обікрав на 2 000 гривень”, – йдеться в одному з них.

Схожа історія була викладена і в іншій скарзі-з Харківської області (м.Чугуїв). Банкомат видав на руки людині менше грошей, ніж списав з його рахунку. Постраждала повідомила про те, що банкомат “ПриватБанку” видав “технічну помилку”.

Ситуацію ускладнило ще й те, що гроші видавалися з картки іншого банку (“Креді Агріколь Банк”), і людині доведеться мати справу з двома структурами, щоб повернути свої кошти.

Якщо в цих двох історіях говорилося про зникнення 2 тисяч грн, то в третій чоловік поскаржився ще про більшу нестачу – 14 тисяч грн. Обставини такі ж, як і в попередніх випадках: гроші списані з рахунку, але не видані фактично на руки. Значить, в іншому банкоматі їх вже не отримати.

При цьому потерпілому терміново були потрібні ці гроші, а банк, з вини якого він не зміг їх отримати, не постарався вирішити створену ним проблему. Вибачився і запропонував почекати. В результаті людині довелося брати кошти з кредитної картки, і невідомо, скільки довелося заплатити за користування ними.

Всі технічні перебої були датовані 12 жовтня, через що відразу виникли підозри про системний збій в банкоматній мережі “Приватбанку”. У Держбанку вона найбільша в країні – близько 7 тисяч банкоматів з 34,8 тисяч встановлених в Україні.

Однак в самому “приваті” це припущення відкинули, і пояснили всі збігами і одиничними випадками.

“Системного збою в нашій банкоматній мережі не було. Тоді б не працювали всі банкомати, а не окремі апарати. Нам дуже шкода, що постраждали клієнти, проте технічні збої і правда трапляються, найчастіше через перебої з Інтернетом. У кожному окремому випадку потрібно розбиратися окремо, і з’ясовувати причину виниклої проблеми, впевнений, технічні служби цим вже займаються”, – заявив прес-секретар “Приватбанку” Олег Серга.

За його словами, залежно від причини технічного збою, проблема з видачею грошей для кожного потерпілого, може вирішуватися від одного до декількох днів. Тобто до тієї дати, коли пройде інкасація конкретного

Ще один цікавий нюанс-це стягнення комісії. Банкомати ” ПриватБанку “стягують за видачу людині готівки 1% від виданої суми (якщо це особисті кошти), причому навіть зі своїх клієнтів (власників карток” Приватбанку”), не роблячи ніяких поблажок.

Коли відбувається технічний збій і банкомат фактично не надає людині послугу, не видає йому кеш, то комісія з рахунку все одно списується. Все відбувається автоматично. Людина без грошей, хоча послугу оплатив, але її не отримав. Здавалося б, нонсенс, але за фактом так і відбувається.

Плітки Ua