26.91 грн.
31.95 грн.
18°С

Новини Лубенщини

Бізнес в цій історії, далеко не головна складова, головне зовсім інше, – Вадим Клименко про дитячий комплекс в парку ім. Донченка

Наприкінці лютому 2021 року, в Лубнах відбувся аукціон з права оренди нежитлової будівлі що знаходиться в парку ім. О.Донченка. Більш відомої місцевим як колишнє дитяче кафе, або найбільша нелегальна громадська вбиральня міста.

Тоді переможцем торгів було визнано ТОВ “КІД ЛАНД” в особі його керівника, Вадима Клименко. Про що писали Реальні Лубни.

ФОТО: Реальні Лубни

Потім був ще один матеріал під назвою – «минув місяць з моменту офіційної продажі права оренди будівлі в парку ім. О.Донченка. Результат “вражає”. В якому йшлося про відсутність будь якого руху на території занедбаного об’єкту.

ФОТО: Реальні Лубни

В останні тижні травня, ситуація змінилася докорінно. Сьогодні роботи ідуть повним ходом. Кореспондент Реальних Лубен, цієї п’ятниці  відвідав місце подій, де зустрівся з Вадимом Клименко.

Останній, без зайвих вагань погодився розставити всі крапки над «Ї» в цій історії. Отже, маємо наступне.

  • Р.Л. Вадим, так що стало ключовим аргументом під час ухвалення рішення про участь в аукціоні?
  • В. К. Напевно – ностальгія… Розумієш, певна частина дитинства пройшло саме в цьому приміщенні, на його сцені. Шкода було спостерігати процес його руйнування.
  • Р.Л. Скільки років минуло з моменту закриття?
  • В.К. Зараз навіть складно згадати. Більше 20-ти років це точно.
  • Р.Л. Що зараз відбвається в середині і навколо будівлі?
  • В.К. Котру добу поспіль вивозимо сміття. Це-ж була одна з найбільших нелегальних громадських вбиральнь міста та одне з найбільших несанкціонованих сміттєзвалищ. Тому будівельного сміття тут не багато. Усього іншого… Міряємо вантажівками. Дві вивезли. Третя – на підході. І це навіть не половина. Хоча, другий поверх вже майже розчистили. Переходимо на перший. А там сміття ще більше.
  • Р.Л. Особисте враження від того стану в якому зараз перебуває будівля? Що кажуть фахівці?
  • В.К. Скажімо так, якщо суто по-будівельним нормам то стан «незадовільний, потребує капремонту». Нема комунікацій, відсутні вікна, електропроводка вирвана «з коренем» і так далі і тому подібне.
  • Р.Л. Там в середині взагалі нічого не залишилось?
  • В.К. Та майже нічого. Все вирізано, все вивезено. Потрібно все робити з нуля.
  • Р.Л. А це кошти… Якщо не таємниця, на який кошторис розраховуєте?
  • В.К. Та яка там таємниця. На цей рік плануємо вкласти близько  2-3 млн. гривень. Загальний кошторис понад 6-ть мільйонів. Зараз уточнюємо, але щось підказує, навряд чи сума буде меншою. Невдовзі дизайнери підвезуть відповідні ескізи. Думаю, протягом місяця зможемо продемонструвати як ми бачимо весь цей комплекс в кінцевому вигляді.
  • Р.Л. Тобто мова йде про комплекс?
  • В.К. Тільки так. Робоча назва –  дитячий центр дозвілля. З дитячим кафе, кімнатами раннього розвитку дитини, розвиваючими гуртками тощо. Обов’язково з кімнатами, де можна буде відсвяткувати день народження, чи буде яке інше свято для дитини. З відповідним меню, аніматорами, розвагами…
  • Р.Л. Коли надійшло перше повідомлення про проведення аукціону з права оренди, багато хто задавав цілком логічне питання. А чи не може статися так, що в самий розпал робіт рішення буде переглянуто і на тому все завершиться. Чи існують якісь попередні домовленності з цього приводу з міською владою?
  • В.К. Скажімо так. В межах того договору, що вже підписано певні гарантії закладені. По-іншому не може і бути. Все-ж таки вкладання коштів доволі солідні. Тому розраховуємо на те, що в подальшому договір оренди буде пролонговано. Тим більше, що за нашими розрахунками, вихід на прибутки станеться не раніше ніж через 5-ть років з моменту повного запуску комплексу в роботу.
  • Р.Л. Коли запуск першої черги?
  • В.К. Перша частина – ліва башня. Там де раніше було кафе. Там воно і буде. Сподіваємося відкрити його для відвідувачів наприкінці наступного року. І самі будівельні роботи тут не головна складова. Чимало часу займе вирішення питань відновлення електро-водопостачання. Частина питань вирішується на рівні міста, частина на рівні області. За нашими оптимістичними підрахунками процес всіх узгоджень може зайняти десь півроку.
  • Р.Л. Питання на завершення. Навіщо вам ця головна біль? З купою проблем, узгоджень, багатогодинних перемовин з чиновниками тощо. Та ще й з перспективою отримання перших прибутків в 2026-му році?
  • В.К. Розумієш, бізнес тут не головне. У мене у самого четверо дітей. І я добре знаю, чого їм хочеться. Чого не вистачає в Лубнах  їм та їхнім одноліткам. І саме це знання, а головне можливість змінити ситуацію власними силами і за власний кошт як раз і стало першопричиною такого кроку. А «головна біль», як ти кажеш, це невід’ємна складова  таких процесів. Але задоволення, яке отримуєш після завершення усього комплексу робіт, воно того варто. Ну, якось так.
  • Р.Л. Дякуємо за відвертість.

Наприкінці розмови Вадим Клименко зазначив – усі «красивості» на стелях та стінах будівель, що примудрилися пережити час занедбання, по можливості будуть збережені і відреставровані.  

І це зовсім непоганий маркетинговий хід.

Як не крути, а саме завдяки цьому, чимало лубенців обов’язково прийде сюди, аби згадати власне дитинство і розповісти дітям та внукам «що і як тут було колись». Багато років тому.

Плітки Ua